В дошкільному навчальному закладі створені та облаштовані центри активності дітей: комп'ютерно-ігровий, інформаційно-розвиваючий, етнографічний, еколого-дослідницький, музично-театральний, фізкультурно-оздоровчий.
В центрах активно здійснюється освітня діяльність з дітьми середнього та старшого дошкільного віку.
Педагоги мають вільний доступ до Інтернету, створюють сучасні моделі заняття , в яких поєднується аудіо та відеоінформація.
Комп’ютерно-ігровий центр
Мета діяльності центру:
якісне оновлення системи організації освітнього процесу на основі широкого інформаційного забезпечення; ефективного застосування інструментальних засобів і систем компютерного навчання; системна інтеграція компютерно-ігрових технологій у навчально-виховному процесі.
Завдання: розширити використання ІКТ в освітньому процесі; удосконалити систему консультативної методичної підтримки педагогів з метою підвищення їх комп’ютерної компетентності; систематизувати, оновити й поповнити інформаційні ресурси освітнього процесу; створити банк комп’ютерних навчальних програм, дидактичних та методичних матеріалів із використання інформаційних технологій у роботі дошкільного закладу; створити комплексну інтегровану модель інформаційно – методичного забезпечення освітнього процесу в дошкільному закладу.
ЕТНОГРАФІЧНИЙ ЦЕНТР
МЕТА ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ:
формування національної свідомості, ціннісного ставлення до історич-них та культурних надбань українського народу, сприяння духовно-моральному розвитку дітей. прищеплення їм любові до ближнього, до рідного краю, України, розширення світогляду та пробудження інтересу до національних святинь, виховання поваги до інших народів.
Музично-театральний центр
Мета діяльності: розвиток музично-театральних здібностей дошкільників засобами різних видів мистецтва з використанням інноваційних технологій.
Театральна група педагогів спільно з учасниками театрального гуртка "Світлячки" після показу спектаклю "Коза-дереза"
Інформаційно-розвиваючий центр
Мета діяльності: здійснення навчально-виховного процесу в першу та другу половину дня на основі широкого використання інформаційно-комунікативних технологій, навчальних відлеопрограм, розвиваючих мультсеріалів в спеціально організованому інноваційному середовищі.
Еколого-дослідницький центр
Мета діяльності центру:
організація самостійної досдідницько-пошукової діяльності для сприя-ння розвитку в дітей пізнавальної активності, допитливості, прагнення до самостійного пізнання і роздуму, а на цій основі - формуванню цінні-сного ставлення до людини, до себе. до довкілля.
Коментарi