Працюємо за проектом: " Ранній інтелектуальний та творчий розвиток дитини - шлях до сталого розвитку".
Пріоритетні напрямки роботи:
1. Апробація моделі проектної діяльності.
2. Створення адаптованого освітнього середовища в центрах активності дитини.
3. Організація освітньо-виховної роботи в центрах активності дитини:
- комп'ютерно-ігровому;
- еколого-дослідницькому;
- інформаційно-розвивальному;
- етнографічному
На основі:
- широкого використання технічних засобів навчання (комп'ютерна та відеотехніка, фоно та відеотека);
- використання інтерактивних форм та методів роботи з усіма учасниками освітнього роцесу.
- широкого використання технологій розвиваючого навчання (технології раннього інтенсивного навчання читанню та рахунку М.Зайцева, ТРВЗ , проблемного навчання).
- педагогічної системи М. Монтессорі.
- інтерактивних технологій навчання та виховання
Педагогічний колектив закладу активно впроваджує альтернативні програми та методики:
1. Програма „Розвиток”. Навчальний центр Л.А.Венгера. Москва-1999.
2. „Столік”. Швидке навчання рахунку за методикою М.О.Зайцева; „Зайчик” - Швидке навчання дітей читанню з 2-х років за методикою М.Зайцева.
3. Л.В.Фоміна. Сенсорний розвиток. /Програма для дітей 4-6 р.ж./.
4. „В світі гри та фантазії”. Школа розвитку. Міністерство народної освіти.Тираспіль-1996.
5. Комплексна програма валеологічного виховання дітей у дошкільному віці та в сім”ї./Дніпропетровськ-1998/.
6. Елементи програми „Крок за кроком” .
7. Розвиваючий курс „Логіка світу” (частково).
8. Методичні рекомендації та розробки за технологією М.Монтессорі./ Олена Хелтуні. Практична Монтессорі-педагогіка. 2004р.
Коментарi