Працюємо за проектом: " Ранній інтелектуальний та творчий розвиток дитини - шлях до сталого розвитку".

Пріоритетні напрямки роботи:

1. Апробація моделі проектної діяльності.

2. Створення адаптованого освітнього середовища в центрах активності дитини.

3. Організація освітньо-виховної роботи в центрах активності дитини:

- комп'ютерно-ігровому;
- еколого-дослідницькому;
- інформаційно-розвивальному;
- етнографічному


На основі:

- широкого використання технічних засобів навчання (комп'ютерна та відеотехніка, фоно та відеотека);
- використання інтерактивних форм та методів роботи з усіма учасниками освітнього роцесу.
- широкого використання технологій розвиваючого навчання (технології раннього інтенсивного навчання читанню та рахунку М.Зайцева, ТРВЗ , проблемного навчання).
- педагогічної системи М. Монтессорі.
- інтерактивних технологій навчання та виховання

Педагогічний колектив закладу активно впроваджує альтернативні програми та методики:

1. Програма „Розвиток”. Навчальний центр Л.А.Венгера. Москва-1999.

2. „Столік”. Швидке навчання рахунку за методикою М.О.Зайцева; „Зайчик” - Швидке навчання дітей читанню з 2-х років за методикою М.Зайцева.

3. Л.В.Фоміна. Сенсорний розвиток. /Програма для дітей 4-6 р.ж./.

4. „В світі гри та фантазії”. Школа розвитку. Міністерство народної освіти.Тираспіль-1996.

5. Комплексна програма валеологічного виховання дітей у дошкільному віці та в сім”ї./Дніпропетровськ-1998/.

6. Елементи програми „Крок за кроком” .

7. Розвиваючий курс „Логіка світу” (частково).

8. Методичні рекомендації та розробки за технологією М.Монтессорі./ Олена Хелтуні. Практична Монтессорі-педагогіка. 2004р.

Парціальні програми:

«Кольорові долоньки», Ликова І.О.;
- «Українотворець», керівник авторського колективу Кононенко П.П.
- впроваджуємо парціальну програму художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку "Радість творчості"

БЛОГ "Класна оцінка"

Кiлькiсть переглядiв: 837

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.