Тиждень Безпеки дитини в дошкільному закладі

/Files/images/Fotor1202161919.png В листопаді 2014 року в дошкільному закладі проведено ряд заходів щодо Тижня Безпеки дитини.

Відповідно до наказу МОН від 03.09.2009р. № 814 «Про Положення про Функціональну підсистему «Освіта і наука України» єдиної державної системи запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру»; «Інструктивно-методичних матеріалів щодо організації та проведення «Тижня безпеки дитини» (лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 19.08.2011р. № 1/9-635). Наказу по управлінню освіти виконкому Марганецької міської ради за №195 від 16.06.2014р. « Про стан організації та проведення заходів щодо збереження здоров’я та життя підростаючого покоління у 2013-2014 н.р. та завдання на 2014-2015 н.р. » з метою, удосконалення теоретичних знань і практичних навичок вихователів з формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я й життя, поліпшення якості навчально-виховної роботи з питань особистої безпеки та збереження життя, запобігання дитячого травматизму, систематизації знань дітей про безпечне довкілля

Сьогодні проблема безпеки розглядається, як базисна потреба людини, тому на дошкільний заклад покладається відповідальність за цілеспрямоване формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику для життя.

Перед колективом нашого ДНЗ ми поставили такі завдання:

- підвищення ефективності навчально-виховної роботи з дітьми з питань - особистої безпеки та захисту життя;

- поглиблення теоретичних знань та закріплення практичних навичок вихователів щодо формування у дошкільнят ціннісного ставлення до власного здоров’я і життя;

- пропагувати здоровий спосіб життя серед батьків та їх дітей;

- інтегрування родинного і суспільного виховання з проблеми безпеки життєдіяльності дитини.

Робота з безпеки життєдіяльності за такими розділами:

- «Дитина і природа»;

- «Дитина і вулиця»;

- «Дитина серед людей».

В цих розділах містяться такі питання: безпека в побуті, на спортивних та ігрових майданчиках, під час перебування в групі, пожежна безпека, електротравматизм, безпека під час грози, повені, інших стихійних лих, безпека праці, особиста гігієна та здоровий спосіб життя.

Творчою групою розроблений план проведення «Тижня безпеки» (дод.№1) тематичний план на тиждень:

- вівторок: «Я і вулиця!»;(правила дорожнього руху та поведінка дітей на вулицях міста)

- середа: «Один дома, свої – чужі!» ;

- четвер: «День здоров’я»;

- п’ятниця: «Життя і здоров’я – найцінніша скарбничка людини та дитини»»;

- понеділок: «Пожежна безпека».

Роботу проводили із залученням дітей до різних форм роботи: заняття, ігрова діяльність, театралізована діяльність, свята та розваги, конкурси, бесіди (індивідуальні, групові та колективні), читання художньої літератури з використанням українського фольклору, самостійно-художня діяльність, психогімнастика, пошуково-дослідницька діяльність, моделювання ситуацій та їх розв’язання.

Робота проводилася згідно плану проведення тижня. Всі заходи, які були заплановані – вчасно проведені. Діти добре засвоїли норми та правила безпеки..

Здійснювали цільові екскурсії: на кухню, пральню, педагоги водночас формували у дітей уявлення про те, що вогонь і електрика потрібна людині, однак, при недбалому та неуважному відношенні до цього, представляє небезпеку для життя, а також для всього того, що створено руками людини; запрошували працівників пожежної безпеки міста

, для розширення знань дітей про працю пожежника, відповідальність за життя та здоров’я людей.

У 90% дітей середнього та старшого віку є навички користування побутовими електроприладами (телевізорами, магнітофонами, прасками, чайниками).

Всі діти старшого дошкільного віку, без винятку знають номер телефонів пожежної частини (101), міліції (102), швидкої допомоги (103), вміють користуватися ними у випадку необхідності. Свої дії діти закріплюють в дидактичних іграх та сюжетно-рольових іграх, всі ситуації супроводжуються розповіддю, показом, демонстрацією та поясненням вихователя про небезпеку та наслідками зневажливого звертанням з ними.

Педагоги піклуються про те, щоб перед вихованцями розкрився зміст дії, її ціль та засоби рішення, і по можливості пропонувати дітям самостійно шукати рішення поставлених завдань. Вихователі та спеціалісти дуже ефективно попрацювали над тим, щоб діти засвоїли правила, чого не слід робити:

- при відсутності дорослих вмикати побутові електроприлади;

- розпалювати вогонь без нагляду дорослих;

- грати з сірниками та на дорозі, та інші.

А дитячому закладі впродовж тижня працював виставочний зал, де розміщувалися роботи дітей за тематиками, дітям надавалася можливість ще раз повернутися у тему безпеки, з’ясувати необхідність збереження здоров’я.

Впродовж тижня велася робота з батьками через: групове та індивідуальне консультування, інформацій листи, залучення батьків до роботи ДНЗ з цього питання, стенди по безпеці життя, організовувались виставки робіт батьків та їх дітей.

Кiлькiсть переглядiв: 268

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.